Studieteknik är viktigt, likaså pannlampan!

Idag är det Fredag, äntligen! Skola fram till ca 14 sen ska jag träffa Stina som är hemma på en snabb visit från Spanien. Det är hel sjukt, vi har inte sätts på 8 månader. Så detta ska bli hur kul som helst <3

Kvällen kommer jag tillbringa ensam fram till 21.30, men det gör inget för det ska bli superskönt. Ska träna och plugga, sen ska jag lyxa till det med revbenspjäll :D

Imorgon är det kalas och nu ber jag med hela mig att vädret blir bättre!! Visst det behöver inte bli strålande sol, men bara det inte regnar och är kallt. Jag ska fan trotsa vädret och ha min klänning. Skitväder..jag kommer bli sjuk!

När ingen ser så brukar jag för det mesta se ut såhär när jag pluggar på kvällarna. Självklart var Jonas framma igår och fick ett bevis.. Ni ser ju min koncentrerande min ;) Jag bjuder på den för att påpeka att det finns alla möjliga olika studietekniker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0