Bläää!

Jag sitter omsorgsfullt och försöka äta gröt här. Men det gåååår bara inte! Jag har provat massor av gånger och jag bara hulkar och då skojar jag inte. Ni vet ju kräkreflexer som man inte kan påverka?! Sådana får jag när jag tar en tugga.. Jag vet inte vad som är fel, om det är smaken eller konsistensen?!?! Någon mer som har big problems med havregrynsgröt?!


Havregryn är ju deta bästa att stoppa i sig på morgonen. Det är långsamma och kanonbra kolhydrater som gör att du orkar ända fram till lunch och bygger upp dig inför dagen. Jag måste lära mig äta detta allså!

Gårdagen var så mysig och jag fick med mig massor av kläder och skor hem! Verkligen jättenöjd :) Mamma och jag gick och strosa i butikerna ända till kl 21.00 då dem stängde i Kista centrum. Sen åkte vi till mc donalds och åt, underbart gott! Slutade inte hemma i sängen förens 23.30.. Men som sagt, underbara dag tillsammans med mami ♥

Jag kämpar på med mina glasögon och ändå är ögonen jätteirriterade och röda. Känns som om jag aldrig kommer få ha linser igen :( Ska tillbaka till optikern imorgon och hoppas på att hornhinnan ser bättre ut!!


Kanske kommer in lite bilder på inköpen under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0