Varning för trött och sliten tjej!


sliten & trött tjej påväg till skolan imorse... hela dagen har varit seg! Men jag fick träffa min fina stina åh gud vilken känsla det var. Ville inte släppa henne!! Det var som vi sågs igår fast vi inte setts på över 8 månader. Ville inte säga hejdå vid tåget....fan vill ha henne här hemma! :( Men ska göra allt för att åka till spanien nu under sommaren och hälsa på henne. Min fina älskade vän! ♥

Nu har jag varit och handlat och har egentligen träning på schemat, men vet ni vad?! Jag struntar i den idag. Jag känner att min kropp behöver vila så jag har köpt revbenspjäll jag ska frossa i sen blir det mys i soffan. Det behövs ikväll kan jag säga!

Fick hem lite smink som jag beställde för några dagar sen, varav ett jättefint läppglans. Vad tycker ni?!
Det är lite persikofärgat!


Kommentarer
Postat av: daugaard

super fint!! persika <3 hihi

2012-06-01 @ 20:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0