10 timmars sömn

Godmorgon kära Fredag!

Efter 10 timmars sömn är jag ganska utvilad. Har suttit och läst Konventionen om barnets rättigheter på förmiddagen. Jag ställer mig fortfarande frågan om varför jag ska läsa den som är på 82 sidor när vi inte ens pratar om något som har med det att göra just nu. Fick ett glädjebesked imorse, jag har nämligen sökt massa jobb, både extra och under sommaren. En av de jobben som jag helst vill ha hörde av sig till mig och ville jättegärna träffa mig och prata om jobb. Så jag ringde genast upp henne och nu ska jag på arbetsitervju på Onsdag. Så nu håller jag tummarna :)

Ska strax byta om och kila ner till gymmet och köra en timma Cross Shape. Har aldrig testat det förut men hört att det är jävulskt jobbigt. Lite fredagsutmaning, det gillar jag ;)

Ikväll blir det klassiskt fredagsmys och kanske lite till med min älskling. Vi ska göra tacopaj tillsammans och äta massa annat gott. Imorgon är det mamma-dotter dag med lite shopping och senare på dagen/kvällen blir det galej med Jennifer och grabbarna. Hoppas på sol då vi ska grilla först!

Nej nu måste jag byta om, ta hand om er!


älskade våren, jag minns det som om det var igår vi satt på La Croisan i Kalmar och drack rosé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0