Älskade Fredag

Fredagar brukar alltid gå på rutin, det städas hemma hos oss och sen blir det fredagsmys. Men denna fredag blir lite annorlunda. Först och främst är J borta och sen så ska jag faktiskt jobba ikväll. Så det blir ingen städning heller, men när jag slutar ska jag självklart ha lite eget fredagsmys ändå!


Efter fyra ihärdiga dagar i skolan och fyra stenhårda träningspass så längtar jag efter en lugn och skön helg. Ska åka hem till mamma och pappa imorgon och mysa. Pappa och Christoffer åker iväg till Afrika på Söndag så det blir lite avskedsmiddag. Självklart ska jag titta på finalen av gladiatorerna och jag tänker bannemej inte stänga av det bara för att det är earth hour mitt i finalen.

Vi blev klara med vårt grupparbete idag och har även gjort en riktigt snygg powerpoint till. Så nu är vi redo för redovisning om 2 veckor.

Nu ska jag byta om och sticka iväg och jobba lite. puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0