Årets första grillning

Godmorgon på er!

Jag har haft en riktigt bra helg med mycket skoj. I Fredags anslöt jag till lite tjejer där vi drack massa vin och körde charader. En massa skratt blev det av charaderna vill jag lova. Sen drog vi vidare till sju rum & kök innan vi avslutade ute.

en grupp aliens, men rara sådana!


Lördagen vaknade jag upp med inte en allt för bra hälsa. Huvudvärken var fruktansvärd och höll tyvärr i sig resten av dagen mer eller mindre. Killarna hade fotbollsdag.. Jag och Emelie hämtade upp min grill och gjorde årets första grillning på vår balkong. Vilken känsla!


Kvällen avslutades sen med lite folk hemma hos oss med alkohol, charader och melodifestivalen.

Igår Söndag, tog jag och J en promenad i solen innan vi gick hem igen för att bara ha söndagsmys. Jag som hade slarvat med plugget i fredags fick käka upp det igår någon timme.
Idag ska jag träffa gruppen i skolan för att göra gruppuppgiften till Seminarium 2 sen blir det gymmet när jag kommer hem. Hoppas ni får en bra dag allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0