En dag åt rätt håll

Jag är hemma och pluggar idag! Ska läsa en del men även sticka iväg till biblioteket och låna en bok och sen ner på stan för att hämta ett paket. I paketet ligger det bläckpatroner till min skrivare och EN glödlampa. Tror ni den är hel efter sin färd genom sverige?! Vet inte vad jag tänkte med när jag beställde en glödlampa med posten...... jag skyller på att jag var trött.

Imorgon är det äntligen fredag och jag ska få träffa läkaren angående min trasiga hårbotten. Sen fick jag även tid nästa torsdag till hud för mitt ansikte. Kanske vänder vinden nu?!
J ska röntgas, hans baksida lår har ju varit dåligt sen över 6 månader tillbaka. Jag ser hur stackarn lider när han vill spela så mycket fotboll men ändå inte kan fullt ut. Så nu äntligen har han tagit tag i detta. Jag hoppas så för hans skull att detta ska lösa sig. Tänka sig att vi båda är under läkarens uppsikt just nu, unga människor....suck!

Nej nu måste jag sätta igång och plugga för jag tog alldels för lång sovmorgon idag så jag ligger lite efter ..

PussKram!



Vem är den stolta vinneren i kubb? och vem är förloraren? ;)
Nu längtar jag efter sommar och värme!

Kommentarer
Postat av: Sov-snillet

Puss!!

2012-03-08 @ 13:08:44
Postat av: daugaard

attans snygg klänning flickan =) damn hottie!!

2012-03-09 @ 08:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0