Fredag är den bästa dagen

Vaknade vid 9 med en hemsk huvudvärk, jag gick upp i hopp om att det skulle bli bättre.... Tänkte att den släpper väl under dagen. Jag får sådär ibland och vet inte vad det beror på?!?!
Har iallafall pluggat hela förmiddagen och så tog jag en paus med att storstäda hela lägenheten. Så nu är det fint tills tjejerna kommer :)

Efter lunch och 2 alvedon och en kopp kaffe är huvudvärken påväg bort. Halleluja! Jag har så gärna velat sitta ute i dag men min ljuskänslighet gör att jag inte klarar av att läsa ute när det är sol. Tråkigt värre.. Men har lyckats sitta ute en liten stund nu på slutet. Riktigt varmt och härligt väder! Avslutar pluggandet nu och ska strax hoppa in i duschen. Ska möta Jennifer kl 5 och så ska vi möta Olivia halv 7.
Det blir middag och vin och sen kanske en liten utgång, vem vet? ;)

Hoppas ni får en mysig Fredag, puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0