Inte allt för positiv

Jag hade verkligen längtat efter denna dagen och hoppats på att vara glad idag, men det ändrades snabbt när min läkare var sjuk och jag fick ställa in mitt besök. Gått upp tidigt på min lediga dag och skulle nästan precis gå till tåget när de ringer och hon är sjuk. Vaaaafaaaan säger jag! Nu har jag ringt vårdcentralen för jag står inte ut. Jag måste få hjälp!
Min mamma är bäst, jag skickade ett inte allt för positivt sms till henne för en stund sen och fick detta tillbaka:
"Bit ihop hjärtat. Ibland känns det som om allt går emot, men det är bara ett tillfälligt stadium utav hela ditt liv och kommer gå över. Tänk på det, älskar dig vi hörs sen puss"

Nu sitter jag och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig och att jag ska få en tid idag, snälla säg att jag får det :( Jag lovar att det ska bli lite mer positiva inlägg framöver, men först måste jag bli av med allt detta skit!
Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0