Kärlek

Det var länge sen jag fick känna mig så här tjejig, jag trivs verkligen.. Kvällen igår var perfekt! Jag och Jennifer mötte upp Olivia vid tåget och sen gick vi hem till mig och lagade god middag och drack vin. Vi pratade om allt mellan himmel och gjord, både jobbiga perioder i livet vi gått igenom men även roliga..Vi kom nog varandra mycket närmare igår!
Sen kom Simon in och ville ha omvårdnad av mig, jag skulle dra loss ett gigantiskt plåster som satt totalfast i hans håriga ben. Det var kul och han blev vaxad ;) Vi gick till sjurum och satte oss där och fortsatte vår trevliga kväll till stängning. Jag avslutade min kväll med en skål chips och en flaska vatten och sen kröp jag ner och somnade omgående.

Det är verkligen bara Lördag idag vilket känns hur bra som helst. Ska plugga en del nu på dagen och sen dyker evelina in vid halv 5. Då väntar ytterligare en tjejig kväll med middag och vin :) Mycket tid att ta igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0