Nu ska det byggas muskler

Go kväll!
Dagen har varit bra, har läst klart över halva boken idag och tar resten imorgon. Har fått massa tvätt gjord tillsammans med J och hunnit med ett gympass. Har även varit och inhandlat kolhydrater och proteinpulver till min träning. Jag har förstått att det inte går att fylla min näringsförlust med mat längre när jag har kommit igång med träning så bra som jag har. Så nu ska jag dricka kolhydrater innan och dricka protein direkt efter träningen och sen utöver det äta som vanligt :)


Här har vi mitt mål! Inte exakt lika vältränade ben, men mage och överkroppen vill jag ha sådär! Nu ska jag mysa ner mig i soffan med älsklingen och kolla på Maria Wern. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0