Rökfri ett halvår idag!

Helgen börjar närma sig, bara en dag kvar att plugga. Men den sker hemma så det ska bli jätteskönt :) Men först väntar frisören 8.15 imorgon bitti ;) Funderar på att gå dit i tofflor och morgonrocken.. Nej men skämt och sido, har ni listat ut vilken färg håret ska bli?! Jag har några som tror svart .. Vem vet?!
Ni får veta imorgon :)

Vi har haft sex timmars föreläsning idag, jag har lunchat med tjejerna + robin (sushi) och nu kom jag hem efter 1 1/2 timmas träning. Har även hunnit med att laga chili con carne till min lilla familj. Så nu går jag av schemat som den aktiva kvinnan, nu ska jag dyka ner i soffan och lämna allt plugg och bara ta det lugnt resten av kvällen. Jonas stack precis till sin träning så jag har heeeela soffan för mig själv.

Ger mig en stor klapp på axeln över att det precis idag är ett halvår, 6 månader sen jag tog mitt sista bloss på cigaretterna. Jag har inte haft ett enda återfall och kommer formodligen aldrig ha det. Det känns så himla bra och jag är verkligen inte alls sugen längre. Spelar ingen roll om jag står i en klunga och alla röker, suget når mig inte det minsta. Inte ens i lilltån!

Nu ska jag gå och göra lite kaffe. Puss o Kram!

 

rökandets tider! Jag saknar min vän Johan iallafall :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0