Tänk när vi blir gamla ihop, jag och min älskling!

 



Första föreläsningen om Kultur var väldigt intressant och andra föreläsningen om Genus var mindre intressant. Kan ju ha berott på att det var olika föreläsare. Har tagit mig igenom en timma spinning och avnjutit en god middag. J är på träning så jag ska strax ta en lång dusch och sen se en film.


Imorgon bitti ska jag upp tidigt för att ta leverprover.. Sen blir det lite plugg innan det är dags att åka in till skolan för att ha Seminarium 3. Sista dagen i skolan för denna vecka. Sköööönt! Även sista kvällen för mig tillsammans med min bebis, känner mig som en mes som ens behöver tycka att det är jobbigt att jag ska sova utan honom. Skärpning alexandra!


Nej nu kallar duschen, trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0