Tisdag

Jag fick ingen tid igår och bröt ihop, men nu har jag ställt mig upp igen. Jag har fått tid hos en läkare på Fredag efter lunch, så det är bara hoppas att tiden går fort. Idag är det dags för skola igen, heldag. Sen är det direkt hem för möte med en instruktör som ska hjälpa mig att sätta ihop ett bra styrketräningsprogram åt mig. Känner mig faktiskt motiverad till det där "tråkiga" som att bara pumpa muskler.

Jag har köpt nya gardiner till vardagsrummet som jag nu 4 dagar senare har bestämt mig för att behålla och lägga upp. Ska pyssla med det såfort jag får tid, men just nu är det plugg som gäller i några dagar innan jag kan vara lite ledig igen. Än så länge känns den här kursen jävligt bra, lagom tempo men väldigt tråkig dock. Men allt slår vår första kurs vi hade, den var det tråkigaste på länge. Så jag ska absolut inte klaga :)

Jag hoppas solen stannar hos oss och att plusgraderna kommer tillbaka. Jag längtar efter att få ta fram skinnjackan och solbrillorna. Nu tänker ni säkert "men det har jag redan gjort".. Men nu är det så att jag fryser jämt så för mig är det vansinne att ta fram den än.. Jag förtsätter en stund till med min vinterjacka och vantarna :P Nu måste jag göra mig iordning innan jag ska gå till tåget, hoppas ni får en bra dag! puss o kram ♥



Jag behöver bara titta på oss så får jag kärleksruus i hela kroppen, I miss you!

Kommentarer
Postat av: daugaard

hahaha den bilden är såååå söt :D



Hoppas det kommer gå bra hos läkarn på fredag =) och jag saknar dig med min lilla gullunge! =)



Hur går det i skolan?? = ) Pussåkram!

2012-03-06 @ 14:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0