Veckan som väntar mig

Måndag:
9 - 16 föreläsning
16 - 20 grupparbete

Tisdag:
9 - 16 Föreläsningar

Onsdag:
Först till vårdcentralen och ta blodprov, sen plugga.
13 - 16 Seminarium
17 - 18 Arbetsintervju

Torsdag
10 - 21.30 Plugga (med avbrott för träning)
min kärlek åker bort

Fredag
10 - 16 Plugga
Vinkväll med tjejerna ♥

Lördag
Plugga på förmiddagen och sen kommer Evelina ♥


Samtidigt ska jag hinna med 5 träningspass, men jag börjar inse att detta inte kommer fungera just denna veckan.. Alldeles för mycket skola. Ikväll är jag inte hemma förens tidigast halv nio. Men det är bara att stå ut så är snart denna vecka också över :) Har ju helgen att se fram emot!
Vi ska få tillbaka våra tentor från första kursen denna vecka, jag hoppas på redan idag. Hoppas med hela mitt liv att jag klarat min individuella och att vi klarat grupptentan. Känner inte riktigt att jag behöver 2 släpande saker just nu.

Vi åt våfflor igår till lunch och gud så smarrig det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0