3 veckor har gått!

Imorgon går jag in på vecka 4 med mitt program, än så länge går det bra och jag försöker höja vikterna varje träningspass för att pressa mig själv! Tydligen hamstrar jag nu vilket betyder att jag lägger på mig massor av fett runt alla muskler, fort har det gått också :P Känns rätt konstigt, men Lotta sa att om man är smal och liten måste man hamstra för att förbereda kroppen på att blir större. Småning om kommer allt överflödigt fett att försvinna sa hon. Ingenting ni kommer se eller lägga märke till, det är bara jag som känner min kropp!

Här är lite resultat:
Ryggmuskeln börjar kika fram där bakom som en liten kulle!



Ryggen helt avslappnad



Biceps, går sakt men säkert! svåra små muskelgrupper...



Jag börjar välkomna fram mina rutor, och kan ju passa på att säga hejdå till mina bröst.. sorligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0