Biffa!

 


Nu har jag varit och inhandlat massor av gotte till min träning! Nytt protein och nya kolhydrater. Jag har även fått hjälp av en föredetta body builder :) Hon var så himla gullig och la upp ett program åt mig så nu ska det byggas muskler ordentligt. Hon har lärt mig massor om kosttillskott och träning också! Jag kan inte mer än tacka och buga.


Idag har jag städat undan alla papper och böcker från förra kursen. Ääääntligen är det över! Tentan gick hyffsat, så jag hoppas på att jag blir godkänd. Men bara det att kursen är över för stunden är en älskevärd känsla. På måndag börjar vår nya kurs och det kommer vara den tuffaste på terminen. Men jag är jätteladdad faktiskt!


Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem från sin match och sen ska vi gå och handla lite middag. Det blir lördagsmys ikväll eftersom det inte blev fredagsmys igår. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0