Dagen igår



Igår hade jag först besök av världens bästa mamma! ♥ Sen åkte jag och Jonas hem till Robins föräldrar tillsammans med hela deras släkt på födelsedags grillning och massa trevligheter. Väl hemma på kvällen gick vi över till Emelie och Emil och kollade på fotbollsfinalen. Efter det drog vi igång med världens frågesport, riktigt kul! Självklart förlorade jag, minst allmänbildad av alla ;P Jonas vann, men det gills inte för han är ju gammal skrutt och upplevt mer och vet mer! Vi kan säga så i alla fall ;).... Även igår slutade kvällen 03.30, förstår inte hur vi orkar eller lyckas!

Idag var vi uppe relativt tidigt, vi tvättar och sen har vi storstädat hela lägenheten. Jag har till och med skurat så nu doftar det rosor i hela lägenheten. Fick även till ett bra axel och mag pass på gymmet för en timma sen.

Kl 17 blir det fotbollsmatch på vasavallen med massa vänner, stallarholmen - aspö möts! Tur har vi med vädret också :) Nu ska jag kila ner till tvättstugan. Pusseligos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0