En seg fredag

Vi gick över till emelie och emil igår för att kolla på hockey, och det slutade med att vi kom hem strax innan 03.30 imorse. Det hade till och med börjat ljusna ute, men då var jag så trött så jag kunde somna gott ändå. Vi satt och snacka skit, drack vin och sen slog vi till med en skräckfilm runt 01.30. Mycket lyckad kväll!

Blev terrad på telefonen tidigt imorse av båda jobben. Jag var så trött så jag orkade inte att svara! Ringde upp senare och valde plugget framför pengar.
Vi gick upp runt 11 och vi är fortfarande helt döda. Jag har pluggat sen vi gick upp och nu står mina ögon i kors.
Ska iväg och träna om någon timma så jag piggnar till lite. Jonas ska iväg på match hela kvällen så jag ska bege mig ut och hämta hem lite sushi och bädda ner mig i soffan och ha fredagsmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0