Flytta på dig!


Sitter och äter frukost här vid datorn, helt i vanlig ordning! Mina ögon är helt pajjade av pollena så får inte i linserna, ska försöka om en stund igen. Väntar på att Jennifer ska komma förbi en stund, tror vi ska gå igenom lite plugg. Imorse åkte Jonas till Gävle på massa jobb så nu är jag ensam fram till tidigast Onsdag. Men har så mycket med både träning och plugg så tiden kommer gå jättefort. På Onsdag ska jag sova över hos mina småkusiner, S & Å ska iväg på invigning så jag ska busa brallorna av dem.. Kanske dansa på borden till rockmusik som vi alltid gjorde när dem var mindre ;) Nu ska jag gå och klä på mig lite innan Jennifer kommer.
Puss & Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0