Före-bilder

Nu ska ni få se lite bilder på FÖRE..Har kört mitt program i 1 veckor nu! Sen om två månader ska jag visa er EFTER bilder. Jag tror det kan hända en hel del :) Ni får ursäkta lite halvt avklädda bilder, det är svårt att se resultat med kläder på. Jag har satt på mig min bikini så det blir inte så farligt.

Dessa bilder kan man säga är resultat av ca 3 månader med enkel styrketräning genom hela kroppen. 3x12 på varje muskelgrupp i princip. Det är så kul med styrketräning, roligare än all kondition i världen. Om ni är sugna på att börja styrketräna så tveka inte, det kommer vara det bästa som finns! 


Skuldra + axel


Rygg

Biceps utifrån

Lår

Mage, svårt som attan att få fram dem där rutorna alltså!!!

På tisdag morgon ska jag väga mig igen, jag hoppas vågen har stigit!!!!
Nu ska jag plugga vidare, puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0