Fredagsglädje

Äntligen fredag, min favoritdaaaaaag! Har varit i skolan halva dagen och sen mötte jag upp mamma efteråt på en lunch och liten sväng på stan. Fick med mig sköningarna i det tidigare inlägget hem :D

Nu har jag och J storstädat här hemma för om några timmar kommer Robban & Lina på middag/hockeykväll. Mycket trevligt. Middagen blir så avancerad som tacos, för jag har ingen ork att laga något mer avancerat eftersom jag fortfarande mår piss i kroppen. Huvudvärk, ont i lederna och ett tryck bakom ögonen...sen halsen också! Men men jag kan ju inte tycka synd om mig själv för det.

Lillskruttan kommer på besök snart också, hon ska få sitta på köksbänken och vara med och skära grönsaker. Kanske få en gurka eller två :)

Imorgon blir det globen, jag börjar bli nervös. Tror jag börjar få sympatikuspåslag i kroppen! (vilket man får i kamp) !!!!

Pusseligos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0