Godmorgon Tisdag!

Det är tisdag igen och det betyder vikt. Jag har gått upp 1kg från förra tisdagen, eller exakt 0.9 gram, hejaheja!! Så nu kanske det börjar gå framåt med viktökningen. Och viktökning betyder att jag har möjlighet att bygga mer muskler!

Ska in till skolan idag, nya avsnitt står på schemat och jag är inte alls redo för det. Hur mycket jag än pluggar på det andra så har det inte satt sig speciellt mycket och då är det inte precis så att jag behöver ha in ännu mer i huvudet. Men det är bara gilla läget verkar det som och idag ska jag ta itur med Vätskebalans & Syrabas. En hel dag väntar och är inte hemma förens 17.30.......

Men när vädret är så här underbart så orkar man med allt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0