Grymma värld!

Det har precis varit skottlossning här bakom där jag bor, en 25 årig kille blev skjuten i benet två gånger! Jag vet vem det är också, ingen jag känner..men jag har ett ansikte och det räcker gott och väl för att få mig att må illa. Vart är vår värld på väg?! Jag lever fortfarande i den världen där jag tror att sådant här inte händer. Det är för overkligt för mig, jag vill inte insé. Tror det handlade om en knarkhandel, men det spelar ingen roll.. Hur fan bär man sig åt när man lyfter ett vapen och siktar på en annan människa och avlossar skottet. Hur kan man medvetet vilja döda någon?! nej fy fan, finns det en biljett till närmaste planet utan elakheter och ondska?! JA TACK!


Jag är helt slut, ska nog krypa ner i sängen och läsa lite i böckerna innan jag ska sova. Ska somna i "min" värld där det bara är kärlek mellan människor!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0