Helgen i ord och bilder

Fredagen var helt underbar! Tack tjejer, ni är så bra. Vi åt gott, drack, vin, snacka skit, såg skräckfilm m.m. Helt sjukt, jag satt fortfarande i bikini 22.30 på kvällen. Den värmen får gärna komma tillbaka :)

Lördag, vaknade vi förstårs i Mariefred eftersom vi sov där. Sen åt vi en god frukost innan vi åkt in till Mariefred för att kika lite i affärer. Mamma skjutsa hem oss sen och då plockade vi upp Jonas för att åka till Willys och storhandla. Sen hade jag och min älskling (som knappt setts på 7 dagar) en jättemysig kväll framför ESC. Loreen var så magisk och så bra, hon är helt underbar! Ska bli jättekul att det ska hållas i Sverige nästa år!
Mindre kul var det när jag fick sova 4 1/2 timma inatt för att klockan ringde 05.30 imorse. Det var dags för arbete, långpass. Så ja där har jag tillbringat min dag.

Stack iväg och träna direkt efter och nu ska jag göra lasagne så den är klar tills baby kommer hem från match sen. Söndagsmys står på schemat.

Imorgon börjar vi plugga till tentan, helt sjukt vad mycket vi kommer få plugga. Men nu jävlar, ska sätta denna tenta! Ska plugga tillsammans med Olivia varje dag nu fram till tentadagen, känns som att man pluggar bäst när man gör det med någon annan, iallafall när vi pratar medicin.

Nej nu har jag inte alls tid att sitta här, ta hand om er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0