Hockey-VM Globen

Min fart går på 20% kan jag säga. Jag tror jag är sönderstressad och "utarbetad" igen. Fick en sådan här period i vintras och var liggandes i över 2 veckor med många blodsockerfall och huvudvärk. Nu har jag exakt samma igen. Jag gick och la mig igår vid 23.00 och vid 9 imorse vaknade jonas.. Jag var fortfarande så trött så jag klarade inte av att gå upp. Vid 10 gick jag upp och åt frukost, sen tvärsomnade jag i soffan och vaknade upp kl 13 igen. Har varit uppe en stund nu men vill helst av allt bara lägga mig och sova. Det är så konstigt för jag har ingen feber och ingen förkylning. Haft lite svullen hals i och för sig. Men har ett ständigt tryck vid ögonen och är helt svag i kroppen....

Ska hoppa in i duschen och hoppas på att jag blir lite piggare. Det är ju Hockey-VM i Globen ikväll som gäller :) Jag ska köra hem ikväll också eftersom jag låter killarna få dricka öl. Men men det går säkert bra!


Nu till något väldigt konstigt! På juldagen försvann mitt körkort och vi letade som galningar överallt efter det. När vi insåg att jag måste ha tappat det så polisanmälde jag det och fick vänta på ett nytt i 2 veckor. Idag var Simon på begravning och då lånade han Jonas svarta kavaj och när han kom hem så sa han:
- Alex har du inte saknat dit körkort?!

Jag tittade på kortet och bara..vafan gör det i kavajen det ligger ju i plånboken. SEN SLOG DET MIG, det var ju det försvunna körkortet från juldagen. Hahaha så jävla typiskt! Då har det av någon konstig anledning hamnat i jonas kavajficka och legat där sen dess. Jaja nu har jag ett nytt körkort, dock mycket fulare bild och tråkiga utgifter efter det gamla.. Men sådant är livet!

Nu väntar duschen! Puss o Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0