Inget varar för evigt!

Hej på er! Här blir det inte så kul för jag är så trött så trött.. Har lyckats dra på mig en lätt muskelbristning i framsida lår, inte så kul och farförallt inte skönt. Men idag känns det lite bättre än igår. Så jag hoppade powerwalk idag och ska byta ut baksida ben ikväll mot axlar, underarmar, mage för att mitt ben ska få vila ordentligt.

Ja annars känns det som om jag sitter ihop med anatomin och fysiologin, jag är så trött..Jag vill bara ha detta överstökat.. Jag orkar inte ens tänka på att jag måste sitta nästa vecka också, every day! Men som tur är har vi ju festen på Lördag som jag faktiskt ser fram emot jättemycket. Gör något annat än att plugga och umgås med dem jag tycker om!

Igår begravdes Peter, mamma var där jag kunde inte följa med plus att jag inte klarar av begravningar. det räckte med att hon ringde igårkväll och berätta lite och så satt jag med världens smärta i bröstet. Livet är fan inte rätttvist! Det är inte meningen att en annan människa ska må så fruktansvärt dåligt så att enda utvägen är ett självmord. nej fyfan jag blir mörkrädd!! må du leva med änglarna älskade peter! ♥


Nu ska jag göra mig iordning för att åka till skolan, tentaplugg it is.

Ta vara på varandra, för allt varar inte i evighet!
Bråka inte innan man skiljs åt och det gäller både föräldrar, vänner, partner m.m. för man kanske aldrig får chansen att säga förlåt för att man höll så hårt i sin stolthet dagen innan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0