Klara färdiga gååå...

Egentligen så kan man fråga sig varför lärarna sätter in värstingkursen sist på terminen när vi i princip nästan tagit lov i huvudet....Sommaren kallar och det varma vädret tillåter inte att man sitter inne och pluggar. Vet inte riktigt vad dem tänkte med där?! Det vill säkert sätta våran disciplin på högt prov.

Idag börjar jag med mitt nya program som body buildern hjälpte mig med, och nej målet är inte att blir hur stor som helst.. Ska köra det nu i 2 månader (måndag - fredag varje vecka) tänkte jag. Ska försöka fixa före-bilder redan idag och så ska jag uppdatera med lite bilder under tidens gång. Sen självklart resultatet också när det är klart :)

Hoppas ni får en fin dag med fint väder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0