Människan är en gåva!

Äntligen lite sol igen, men den ska ju försvinna under dagen så det är bäst att njuta nu. Hade ställt klockan på 9.00 imorse för att sova ut ordentligt, men jag vakna redan 8 och drog på mig träningskläderna och tog en pw. Härliga väder! När jag gick vid vattnet blåste det massor och då luktade det hav, fast det är ju en sjö :P.. Men känslan var så avslappnande på något sätt. Jag kände mig nästan som en fågel, det där lilla extra fattades för att jag skulle lyfta från marken och lätt segla iväg..Kanske har jag tur att bli en fågel i mitt nästa liv.

Idag har vi praktisk tenta i blodtryck, temperatur och något mer. Innan väntar en föreläsning om det vi ska visa att vi kan. Så det får bli dagens plugg idag, kanske lite läsning ikväll.

Längtar till helgen, för då blir det kalas för mig och Jonas som fyller år! Men mycket plugg väntar innan dess som jag måste koncentrera mig på.. Men ska jag vara ärlig så är det så otroligt kul att plugga detta, för tillslut kommer jag förstå hur vi fungerar som människor. Vi är så sjukt underbara varelser som har fått denna gåva att fungera på egen hand. Shit ni skulle bara veta vad som händer under en och samma sekund i era kroppar!!

Nu ska jag gå och bädda sängen, hoppas ni får en bra dag! puss o kram


Kändes som det var nyss jag hade fått min nya fina gula klänning med blommor på, jag kommer ihåg hur glad jag var! Nu har det gått snart 18 år sen dess. Guuud stanna tiden!

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)

Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.

Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och nej jag söker inte sympati från folk som du kanske tänker nu. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.

Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.



kram!

2012-05-29 @ 18:28:05
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0