Mys i Stugan

Nu ska ni få höra vad jag ska göra idag, som jag har längtat! Först ska jag till skolan några timmar (det har jag inte längtat till) sen tar jag med mig mina tjejer jennifer och Olivia hem..Inte bara hem till stängnäs utan hem till mamma och pappa. Vi ska låna stugan i hjorthägnet inatt. Vi ska dricka vin, grilla massor av gott, snacka skit, se på skräckfilm m.m. Självklart ligga och steka i solen både idag och imorgon. Detta behövs verkligen som en pause från allt plugg, så den som pratar plugg ikväll stryper jag ;) lär ju vara jag bara för det...

Skönt med lite pengar idag också! Men som sagt, jag får inte ens fullt CSN denna månad eftersom vi bara går till 8 juni. Men tack vara skattepengarna som kommer någon gång innan midsommar, så kommer jag klara mig juni månad :) Nej nu sitter jag typ här och sover, jag måste rappa på och göra mig färdig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0