Njurarna!

Jag är så sjukt trött idag, sovit dåligt inatt pågrund av lite olika saker! Men jag har iallafall gått upp ur sängen så det är positivt :) Ska iväg till skolan och ha föreläsning om utsöndringsapparaten, alltså njurarna. Sen blir det snabbt hem för att ge ryggen en omgång innan min farbror kommer och hämtar mig. Ska vara barnvakt åt mina kusiner idag och sova kvar, så det ska bli jättemysigt!

Det som är lite kul nu när vi läser anatomi & fysiologin är att våran lärare tar upp mycket samband med träning, så jag har fått mycket att hänga ihop nu när jag förstår vad som händer i kroppen under tiden jag tränar. Jätteintressant! 

Hoppas ni får en bra dag, Kram!

Inspiration!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0