Powerwalk

Godmorgon!

Idag har jag börjat dagen med en PW på 30 minuter längst vattnet. Varför har jag inte provat det förut?! Huur skönt som helst att starta morgonen med. Har varit så skeptisk innan eftersom jag tycker det är så tråkigt att gå, det är antingen cykla eller springa...men gå har aldrig varit min grej. Men nu har jag blivit tillsagt att gå tre powerwalks i veckan på morgonen innan frukosten. Men efter denna runda så kommer jag mer än gärna gå upp tidigare för att få denna energi :) Ska hitta mig en pwkompis också så blir allt mycket roligare, någon frivillig?!

Idag är vi skollediga, men jag åker in ändå och pluggar med Olivia. Vi hörs ikväll!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vill powerwalka med dig!!

2012-05-29 @ 21:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0