Stänger ihop hjärnan och går hem

Nu har jag lagt ihop plugget för idag, sitter här och äter avokado med keso och ägg. Hur gott som helst, sen har jag fått någon himla dille på aromat, kan inte sluta ösa det på allt jag äter!!

Fick till ett riktigt bra rygg-triceps-mage pass idag på gymmet. Trivs kanon med nya schemat! Det enda jobbiga är att jag måste äta hela jävla tiden. Jag är ju inte ens hungrig ibland och ändå måste jag trycka i mig. Men vill man vara fin får man lida pin ;)

Vi har fixat biljetter till hockey-VM på lördag i Globen, Sverige mot Italien. Ska bli riktigt kul! Har med mig världens bästa killar också, då kan det inte bli så mycket bättre! Nu ska jag ta och runda av här och snart krypa ner i sängen. Börjar 07.00 imorgon på Kristinagården och det är ingen tid jag är van att börja om jag säger så.

Hoppas ni mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0