Syrran har blivit stucken igen

Det stämmer, jag har nyss varit och tagit mitt sista leverprov. Hoppas den mår bra! Har ätit roaccutan i över en månad nu och det börjar bli mycket bättre, det på bröstet och ryggen är helt borta och lite kvar i ansiktet :) De värsta bivärkningarna har lugnat ner sig så jag måste säga att jag mår väldigt bra denna gång när jag äter dessa tabletter. 


Idag är sista ruschen för pluggandet, iallafall för den praktiska tentan som infaller imorgonbitti 9.15! Jag är så sjukt nervös så jag vill bara bli av med detta för evigt. Jonas förhörde mig igår på allt som är till salstentan och han tyckte jag var duktig, känns rätt skönt att höra när man tycker allt är katastrof! Men jag har lovat mig själv att inte stressa upp mig och ta det lugnt!

Ska hinna med ett träningspass idag också, men det får bli senare för måste koncentrera mig på pluggandet. Hoppas ni får en bra dag allihopa! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0