Trött och huvudvärk

Jag har så ont i huvudet idag och känner mig helt sänkt. Jag undrar om det är pollena som spökar?! Eller kan det vara så att all spänning inför tentan och all stress släpptes som en bomb när den var gjord och att det är därför jag mår såhär?! Hmmm..

Lillskuttan kommer iallafall till mig snart, har längtat efter henne! Vi ska gå iväg och gunga, som hon älskar :).. Jonas är på match idag igen så jag hoppas det går bra för dem.

Har setat i 2 timmar nu och läst grundläggande kemi & fysik för att vara lite redo till imorgon. Fast jag redan har läst detta en gång i Kalmar så är det likt förbannat så jävla svårt. Men det kanske klarnar upp med tiden. Jag borde ju få en bättre förståelse för det den här gången eftersom jag borde kunna lite?!?!
Nu ska jag klä på mig så jag är redo när skruttan kommer. Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0