Jag klarade det!!!!!!

OCH DÄR SATTE JAG DEN ANDRA TENTAN OCKSÅ! :D Nu har en stor lättnad släppt, nu har jag bara medicintentan kvar och den spelar ingen roll om jag klarar nu eller inte för omtentan är ändå i höst. Så 3 veckor kvar med intensivt plugg och sen har jag sommarlov! Jippi!!!!

Idag gick vi ju igenom Vätskebalans & Syrabas och jag måste säga att det var rätt intressant och detta tyckte jag var lättast hitills. Imorgon väntar utsöndringsapparaten och sen är det slut på inmatning! Visserligen har vi en föreläsning om blodtryck men den ska vi ju visa praktiskt på samma dag.


Min mage och jag är inte vänner idag, har haft ont hela dagen. Har en lätt illamående känsla och en oroa i kroppen. Men jag vet inte varför?!
Nu sitter jag här och laddar upp med en kycklingwok med chili och cashewnötter innan träningen. Men först ska jag plugga lite medans jag smälter maten i 1 1/2 timma.


Puss & Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0